• donderdag 18 april 2024

PERSBERICHT: Hyatt gunt zakengasten kijkje in de keuken

HomeNieuwsPERSBERICHT: Hyatt gunt zakengasten kijkje in de keuken

15 juni 2012

Hyatt gunt zakengasten kijkje in de keuken

WILLEMSTAD – Hyatt Regency Curaçao Golf Resort, Spa & Marina heeft er een gewoonte van gemaakt om elk kwartaal op een specifieke dag zakelijke klanten wat te laten proeven van wat de keuken aan lekkers kan voorschotelen. Afgelopen vrijdag was het heel speciaal omdat de gasten toen een blik konden werpen in de keuken waar dat allemaal wordt klaar gemaakt. Tegelijkertijd konden zij er persoonlijk kennis maken met de nieuwe Executive Chef Norbert Roesch en de Director of Catering Vladimir Burazor.

De organisatie van dit terugkerende evenement is in handen van de afdelingen Sales en Events die daarmee potentiële klanten het brede scala van diensten van het Hyatt hotel willen laten zien en vooral proeven. Ditmaal is ervoor gekozen om de genode zakenrelaties aan de hand van een ‘VIP backstage pass’ tussen half 6 en half 8 ’s avonds een kijkje te gunnen in de keuken en de werkruimtes achter de coulissen. Er was van alles om te proeven, van gerechten van de restaurants MEDI, SHOR en SWIM tot aan Jun’ Sushi Bar en de gebakafdeling. Tussen de bedrijven door konden zij ook gesprekken voeren met de leidinggevenden en stafleden van het luxe hotel. Om de stemming er goed in te houden was er gezorgd voor levende muziek en goed voorziene bar. Het ligt voor de hand dat deze wat afwijkende aanpak er mede toe heeft bijgedragen dat er een goede opkomst was van zakenrelaties die vooraf al te kennen hadden gegeven erbij te zullen zijn. Onder de aanwezigen werden interessante prijzen verloot, zoals een weekeinde verblijf in het hotel, een diner in SHOR en een behandeling in de Atabei Spa. De Hyatt staf kijkt zeker met tevredenheid terug op dit geslaagde evenement.

Voor meer informatie, gelieve www.curacao.hyatt.com te bezoeken of 840 1234 te bellen.

#   #   #

KOMUNIKADO DI PRENSA

dia 15 di yüni 2012

Hyatt ta laga kliente komersial wak den kushina

WILLEMSTAD – Hyatt Regency Curaçao Golf Resort, Spa & Marina a krea un kustumber pa kada kuartal riba un dia spesífiko invitá klientenan komersial pa bin purba loke nan tin di ofresé na kos bon for di su kushina. Djabièrnè último tabata masha spesial pasobra e invitadonan por a tira un bista den kushina kaminda ta prepará tur kos. Na mes momento nan por a sera konosí personalmente ku e Executive Chef nobo Norbert Roesch i e Director of Catering Vladimir Burazor.

Organisashon di e evento periódiko ta den man di e sektornan Sales & Events ku asina ke laga e potensial klientenan mira i purba e skala grandi di servisio ku hotèl Hyatt. E biaha aki a skohe pa duna e relashonnan di trabou invitá un ‘VIP backstage pass’ pa entre mitar 6 pa mitar di 8 di anochi nan bin wak den e kushina i e áreanan di trabou patras di kortina. Tabatin tur sorto di plato i pasapalu pa bin purba – di e restorantnan di MEDI, SHOR i SWIM te na Jun’ Sushi Bar i e sekshon di pasteleria. Meimei den tur esaki nan por a kombersá tambe ku e dirigente i miembronan di staf di e hotèl luhoso aki. Pa e ambiente keda bon nan a perkurá tambe pa músika bibu i un bar bon surtí. Mas ku klaro ku e aserkamentu diferente aki a yuda sigur pa un grupo grandi di e relashonnan di trabou asistí i ku nan a anunsiá esaki di antemano. Entre esnan presente a rifa tambe algun premio interesante, manera un estadia den hotèl, un sena na SHOR i un trato den Atabei Spa. E staf di Hyatt sigur por wak bèk ku satisfakshon riba e evento eksitoso aki.

Pa mas informashon, fabor bishitá www.curacao.hyatt.com òf yama 840 1234.